HATAY İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
DÖRTYOL AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Vizyonumuz
Misyonumuz
Kalite Politikamız
Kurumsal İletişim Stratejileri
Hastane Yönetimi
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Personeller
Hekimlerimiz
Dt.Ali Umut DÖNMEZ
Dt.Fatih KARAKOÇ
Dt.Fatma Çiler CAN
Dt.Enes Remzi TEKMEN
Dt.Nurzat GÜNERİGÖK
Dt.Mustafa ÜNLÜ
Dt.Özden ALACA
Dt.Özkan ÖZER
Dt.Salih Mert KUZU
Dt.Bülent Ecevit SARIBAŞ
Hemşireler
Hemşireler
Teknisyen ve Teknikerler
Sürekli İşçi
İdari Personellerimiz
SKS Kalite Yönetimi
İyi Uygulama Örnekleri
Komite ve Ekip Listesi
Hasta ve Çalışan Güvenliği
Sağlık Kalite ve Performans Yönergeleri
Bölüm ve Meslek Uyum Eğitim Sorumluları
Organizasyon Şeması
Kalite Yönetim Görev Tanımı
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Güvenlik Raporlama Sistemi
Hizmet Sürelerimiz
Birimler
Hasta İletişim Birimi
Kalite Performans Birimi
Merkezi Sterlizasyon Birimi
Enfeksiyon Birimi
Röntgen Birimi
Çalışan Hakları Birimi
Evde Sağlık Hizmetleri Birimi
Hasta Görüş ve Önerileri
Birim Telefonları
Projeler
Hizmet Binamız
Tıbbi Birimler
Hizmetlerimiz
Dental İmplant Tedavisi
Diş Protezleri
Dolgular
Diş Çekimi
Kanal Tedavisi
Diş Beyazlatma
Ağız Kokusu
Ağız Bakımı
Diş Eti Hastalıkları
Klinik
Diş Hastalıkları ve Tedavisi
Dt.Ali Umut DÖNMEZ
Dt.Fatma Çiler CAN
Dt.Handan ÇİFTÇİ
Dt.Melih YÜRÜK
Dt.Mustafa ÜNLÜ
Dt.Özden ALACA
Dt.Özkan ÖZER
Dt.Salih Mert KUZU
Dt.Bülent Ecevit SARIBAŞ
Dt.Betül KAVUN
Evde Sağlık Hizmetleri Birimi
Birim Telefonları
Hekim Çalışma Listesi Şubat 2024
Hekim Nöbet Listesi Şubat 2024
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Hasta-Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hekim Seçme Hakkı
Hasta Çalışan Güvenliği yönetmeliği
Hasta Hakları Yönetmeliği
Muayene Saatleri
Nasıl Muayene Olurum?
Nasıl Randevu Alınır?
Refakat Politikamız ve Refakatçı Kuralları
Randevu Al
e-Nabız
İletişim-Ulaşım
İLETİŞİM-ULAŞIM
Birim Telefonları
Sıkça Sorulan Sorular
Hasta Görüş ve Öneri
Çalışan Görüş ve Öneri
Çalışan Memnuniyet Anketi 2023
Dijital Medya
Fotoğraflar
2018 Yılı Flor Vernik Tarama ve Eğitimleri
Merkezimizden Görüntüler
Sağlık Rehberi
Endodonti
Periodontoloji
Akılcı İlaç Kullanımı
Kurumsal
Birimler
Kalite Performans Birimi
Kalite Performans Birimi
24 Mayıs 2018
Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Hizmet Kalite Standartları gerekleri yerine getirilerek hastalarımızın hizmete ulaşılabilirliği, hastalara yönelik bilgilendirme ve yönlendirmelerin sağlanması, hasta ve çalışan güvenliği, hasta ve çalışan memnuniyet anketleri, enfeksiyon kontrolü, güncel rehber ve hastane tanıtım broşürlerinin oluşturulması, web bilgilendirme, merkezimizde kullanılan cihazların kalibrasyon işlemleri, kurumda mevzuatça belirlenmiş kurul ve komitelerin kurulması, tıbbi atık yönetimi gibi çalışmalar tamamlanarak iyileştirme çalışmalarına süreklilik sağlanmıştır.
-01/03/2011 tarih ve 9489 sayılı Makam Onayıyla "Sağlıkta Performans ve Kalite Yönergesi" 01/07/2011 tarihinden itibaren yürürlüğe girmiş olup yeni yayınlanan Hizmet Kalite Standartlarına göre düzenlemeler yapılmıştır.
-Hasta ve çalışan güvenliği açısından mavi ve beyaz kod uygulamalarına geçilmiştir.
- Tüm personele Kalite Yönetim Sistemi Temel Bilgilendirme eğitimi verilmiştir.
- Kalite yönetim Sistemi içerisinde görev yapan personelimiz ile öz değerlendirmeler yapılmakta ve gerekli hallerde düzeltici-önleyici faaliyetler başlatılmaktadır.
- Tüm tıbbi cihazların periyodik bakım ve kalibrasyonları yapılmaktadır.
- Kurum içi güncellemelerde ilgili dokümanlar revize edilmektedir.
- Yangın Yönergesi, Acil Durum Eylem Planı, Sivil Savunma Planları hazırlanarak İl İtfaiye Müdürlüğü tarafından tüm personelimize yılda en az bir kere eğitim verilmekte ve tatbikat yaptırılmaktadır.
- Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Hizmet Kalite Standartları gereği birimler oluşturularak işlevsel hale getirilmiştir.
-Dilek-öneri kutuları,Hasta Hakları başvuruları,intranet sistemi aracılığı ile hasta ve çalışanlarımızın Dilek ve öneri değerlendirilmekte ve çözüm yolları aranmaktadır.
KALİTE YÖNETİM BİRİMİ OLARAK
HKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,
Bölüm hedeflerine yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek
Öz değerlendirmeleri yönetmek
Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirmek
HKS çerçevesinde hazırlanan;
Yazılı düzenlemeleri kontrol etmek,
Yazılı düzenlemelerin revizyonunu takip etmek,
Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgileri değerlendirmek,
HKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmak görevlerini sürdürmektedir.
Bu bağlamda hizmet kalite standartlarında yer alan tüm bölümlerin bölüm kalite sorumluları belirlenmiş ve faaliyetler bu yönde sürdürülmektedir.
×