Kalite Politikamız

1.Hasta odaklı, hasta haklarına saygılı, standart ve yüksek kalitede hizmet sunmak.

2. Çalışanlarımızın memnuniyetini ve katılımını sağlayarak kalitesi her geçen gün artan topluma, çevreye saygılı sağlık hizmeti sunmak.

3.Tüm çalışanlarda kalite bilincini tesis etmek,

4. Çalışanlarımıza düzenli eğitimler vererek mesleki kaliteyi arttırmak,

5. Kalite yönetim sisteminin şartlarına uymak, etkinliği korumak ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak,

6. Hasta ve çalışan hakları göz önünde bulundurularak kalite yönetim sistemi çerçevesinde, yasal mevzuatlara uygun olarak çalışanlarıyla sürekli iyileştiren, çevreye saygılı, çağdaş, kaliteli ve hasta odaklı ağız ve diş sağlığı hizmeti sunmak

7.Tercih edilen bir kurum olarak ağız ve diş sağlığı hizmetini sürekli geliştirmek

8. Bireylerin ağız ve diş sağlığı gereksinimlerini karşılamak ve daha sağlıklı gülüşler oluşturmak,

9.Doğru hizmeti, doğru zamanda en az maliyetle gerçekleştirerek kurumda mali disiplin ve sürdürülebilirliği sağlamak

10.Sunduğumuz hizmet ve yönetim faaliyetlerimizde ulusal ve uluslararası standartlara ve mevzuatlara uyum sağlamak.